Dinkelberg Dinkelberg

Klachtenprocedure

Als kantoor stellen wij alles in het werk om u zo goed en correct mogelijk van dienst te zijn. Maar waar gewerkt wordt, worden fouten gemaakt. Fouten moeten echter worden opgelost. Als u over een bepaalde gang van zaken ontevreden bent of van mening bent dat er in uw geval fouten zijn gemaakt, vernemen wij dat graag van u. Wij zullen uw klacht dan ook uiterst serieus behandelen. Bovendien geeft uw klacht ons de kans eventuele fouten te herstellen en onze dienstverlening waar mogelijk te verbeteren.

Hoe uw klacht op te lossen?
Veel klachten ontstaan door misverstanden, die vaak in een goed gesprek rechtgezet kunnen worden. Een gesprek heeft dan ook onze voorkeur. Bovendien kunnen wij ons hierdoor ook een beter beeld vormen omtrent de aard van de klacht en de wijze waarop deze tot stand is gekomen.

Schriftelijke klachtenprocedure
Vindt u een gesprek niet wenselijk of is het probleem op deze wijze niet oplosbaar dan kunt u de klacht schriftelijk indienen. U kunt hierbij gebruik maken van ons klachtenformulier. U dient dit dan te richten aan de directie.

Wat doen wij met uw klacht?
Wij streven er naar om binnen 10 werkdagen inhoudelijk op de klacht te reageren. Mocht dit door omstandigheden langer duren, dan ontvangt u hiervan altijd bericht en informeren wij u over de verdere procedure.
Tenslotte delen wij u mede dat wij, met het oog op beroepsreglementering, klachten vastleggen en meenemen in de evaluatie van ons kwaliteitssysteem. Vanzelfsprekend zullen wij zorgvuldig en vertrouwelijk met de informatie omgaan. 

Klik hier voor het klachtenformulier

Nieuws
Uitleg regeling belastingrente
De staatssecretaris van Financiƫn heeft Kamervragen over de
Kamervragen verplichte hypotheekrenteaftrek
De staatssecretaris van Financiƫn heeft Kamervragen over de
Geen hoge vrijstelling erfbelasting
De erfbelasting kent een hoge vrijstelling voor de partner.
Ekkersrijt 4609, 5692 DR Son en Breugel Tel 0499 - 462030 info@dinkelberg-kuipers.nl    BTW nummer 8081.86.784.B01    KvK 17274233